Prisentazione è caratteristiche di sigilli magnetichi

U segnu d'oliu magneticu hè un pruduttu cuncepitu dopu anni di ricerca è sperimentu. Utilizza in modu creativu un sistema modulare di compensazione magnetica è una nova tecnulugia di sigillatura di materiale, è una facilità di installazione pò risolve i prublemi chì sò stati difficiuli à sradicà in a storia industriale. Ùn risponde micca solu à a pulitica naziunale di prutezzione di l'ambiente verde per a trasfurmazione è l'aghjurnamentu di i prudutti, ma risponde ancu à i requisiti di gestione 5S di fabbriche è imprese.

I prudutti tradiziunali di sigilli labbra sò destinati à avè attritu cù a superficia di l'arburu in applicazione, chì hè faciule da fallu in l'applicazione. Ùn pò micca impedisce efficacemente chì a cavità portante sia inquinata, è a vita di serviziu hè generalmente corta è difficiule da cuntrullà. Quandu u sigillo di labbra perde, a perdita di oliu lubrificante porterà conseguenze disastrose per cuscinetti è attrezzature. U dannu di l'attrezzatura causatu da un usura severa aumenterà inevitabilmente u costu di a riparazione.

U segnu d'oliu magneticu hè cuncipitu cù tecnulugia magnetica, cuncettu di sigillu meccanicu è struttura di superficie di saldatura piena flottante. Struttura generale simplice, installazione cunveniente è menu cunsumu d'energia. Cunsumu bassu di anelli dinamichi è statici. E superfici cumune di l'anelli dinamichi è statichi sò sempre in strettu cuntattu, è una sigillatura efficace pò esse realizata ancu sottu à un grande scorrimentu di l'arburu. U rimpiazzamentu di u sigillu di l'oliu scheletru cù u sigillu magneticu hè a direzzione di sviluppu inevitabile di a tecnulugia di u sigillo di l'arburu.

Caratteristiche di u produttu

1. U cuncepimentu di u segnu di compensazione magnetica hè adattatu per a lubrificazione o attritu seccu, cù perdite zero.

2. U sigillu magneticu di l'oliu ùn hà micca esigenza nantu à a durezza superficiale di l'arburu è ùn purterà micca l'arburu.

3. A velocità lineare di u segnu d'oliu magneticu pò ghjunghje à 50 m / s.

4. A vita di serviziu di u sigillu magneticu hè più longa di quella di u sigillu tradiziunale, cù un minimu di 28000h h.


Tempu di posta: Jan-19-2021