Sigilli meccanichi

Prufessiunale prufessiunale fabricatore di yiwu grande cumpagnia di prudutti di gomma

I sigilli meccanichi chì travaglianu in mezu liquidu si basanu generalmente nantu à u filmu liquidu furmatu da mezu liquidu trà e superfici di frizione di l'anelli in muvimentu è staziunali per a lubrificazione. Dunque, hè necessariu mantene u filmu liquidu trà e superfici di frizione per assicurà u funziunamentu stabile di u sigillu meccanicu è allungà a so vita di serviziu.

Sicondu e diverse cundizioni, a frizione trà l'anelli dinamichi è statici di guarnizione meccanica serà a seguente:

(1) frizione secca:

Ùn ci hè micca liquidu chì entri in a superficia di frizione chì scorre, dunque ùn ci hè micca film liquidu, solu polvere, stratu di ossidu è molecule di gas adsorbite. Quandu l'anelli in muvimentu è statici sò in esecuzione, u risultatu hè chì a superficie di attritu si riscalderà è si consumerà, resultendu in perdite.

(2) Lubricazione di u cunfini:

Quandu a pressione trà i chjerchji muventi è staziunali cresce o a capacità di u liquidu di furmà un filmu liquidu nantu à a superficia di attritu hè poca, u liquidu serà sprimutu fora di u gap. Perchè a superficia ùn hè micca assolutamente piatta, ma irregulare, ci hè usura di cuntattu in a rigonfiazione, mentre a prestazione di lubrificazione di u liquidu hè mantenuta in u recessu, resultendu in una lubrificazione à u cunfini. L'usura è u calore di a lubrificazione à u cunfini sò moderate.

(3) Lubrificazione semi-liquida:

Ci hè liquidu in a fossa di a superficia culisante, è una fina pellicula liquida hè mantenuta trà e superfici di cuntattu, cusì e cundizioni di riscaldamentu è di usura sò boni. Perchè u filmu liquidu trà l'anelli mobili è stazziunali hà tensione superficiale à a so uscita, a fuga di liquid hè limitata.

(4) Lubrificazione liquida cumpleta:

Quandu a pressione trà l'anelli in muvimentu è statici hè insufficiente, è u gap aumenta, u film liquidu s'ingrassisce, è ùn ci hè micca cuntattu solidu in questu momentu, dunque ùn ci hè fenomenu di attritu. Tuttavia, in questu casu, a distanza trà l'anellu in muvimentu è l'anellu staticu hè grande, dunque l'effettu di sigillatura ùn pò micca esse uttenutu è a perdita hè grave. Stu tipu di situazione ùn hè generalmente permessu in l'applicazione pratica (eccettu per u sigillu meccanicu di membrana controllata).

A maiò parte di e cundizioni di travagliu trà l'anelli dinamichi è statichi di u sigillu meccanicu sò in lubrificazione di cunfine è lubrificazione semi-liquida, è a lubrificazione semi-liquida pò ottene u megliu effettu di sigillatura in a cundizione di u coefficiente di attritu minimu, vale à dì, usura è calore soddisfacenti generazione.

Per fà u travagliu di u sigillu meccanicu in cundizioni di bona lubrificazione, fattori cum'è e caratteristiche medie, pressione, temperatura è velocità di scorrimentu devenu esse cunsiderati cumpletamente. Tuttavia, selezziunà una pressione adatta trà l'anelli in muvimentu è statici, una struttura di lubrificazione ragionevuli è migliorà a qualità di a superficie di attritu di l'anelli in muvimentu è statichi sò ancu fattori impurtanti per assicurà u travagliu efficace di u sigillo.

Parechje strutture per rinfurzà a lubrificazione

1. Finisce l'excentricità di u visu:

In generale i sigilli meccanichi, u centru di l'anellu in muvimentu, u centru di l'anellu fermu è a linea centrale di l'arburu sò tutti in linea diritta. Se u centru di a faccia finale di unu di l'anellu in muvimentu o l'anellu stazionario hè fattu per esse compensatu da a linea centrale di l'arburu da una certa distanza, u fluidu lubrificante pò esse continuamente purtatu in a superficie di scorrimentu quandu l'anellu gira per a lubrificazione.

Ci hè da signalà chì a dimensione di l'eccentricità ùn deve esse troppu grande, soprattuttu per alta pressione, l'eccentricità causerà una pressione irregulare nantu à a faccia finale è usura irregulare. Per guarnizioni à grande velocità, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà un anellu in muvimentu cum'è anellu eccentricu, altrimenti a macchina vibrarà per via di u equilibriu di a forza centrifugale.

2. Slotting a faccia finale:

Hè difficiule per e macchine ad alta pressione è à grande velocità di mantene a pellicula liquida trà e superfici di frizione, chì hè spessu distrutta da u calore di frizione generatu da alta pressione è alta velocità. In questu casu, hè assai efficace per aduttà scanalature per rinfurzà a lubrificazione. Sia l'anellu in muvimentu sia l'anellu staticu ponu esse scanalati, chì sò generalmente fatti di materiali resistenti à l'usura. L'anellu in muvimentu è l'anellu fermu ùn devenu micca esse scanalati in listessu tempu, perchè cusì riduce l'effettu di lubrificazione. Per prevene a sporcizia o l'usura di detriti d'entrà in a superficia di frizione u più pussibule, è per sigillà u liquidu chì scorre in a direzzione di a forza centrifugale (tippu di flussu), a scanalatura deve esse aperta nantu à l'anellu staticu per evità chì a sporcizia sia introdotta in a superficia di attritu per forza centrifugale. À u cuntrariu, quandu u liquidu scorre contr'à a forza centrifugale (flussu internu), a scanalatura deve esse aperta nantu à l'anellu in muvimentu, è a forza centrifugale hè utile per lampà a terra fora da a scanalatura.

I picculi solchi nantu à a superficia di attritu sò rettangulari, in forma di cunei, o altre forme. U solcu ùn deve micca esse troppu o troppu prufondu, altrimente a fuga aumenterà.

3. Lubrificazione à pressione statica:

A cosiddetta lubrificazione idrostatica hè di introduce direttamente u liquidu lubrificante pressurizatu in a superficie di attritu per a lubrificazione. U liquidu lubrificante introduttu hè furnitu da una fonte di liquidu separata, cum'è una pompa idraulica. Cù questu fluidu lubrificante pressurizatu, a pressione di u fluidu in a macchina hè opposta. Sta forma hè generalmente chjamata stampa di pressione idrostatica.

E misure devianu esse prese per stabilisce a lubrificazione di u film di gas per u sigillu meccanicu di u mezu gasu, cume aduttà a tenuta meccanica di u film à pressione statica cuntrullata di gas o una lubrificazione solida, vale à dì, aduprendu materiale autolubricante cum'è anellu d'attuazione o anellu staticu. Finu chì e cundizioni permettenu, a cundizione di u mezu gasu deve esse cambiata in cundizione media liquida quant'è pussibule, chì hè cunveniente per a lubrificazione è a sigillatura.


Tempu di posta: Jan-19-2021