Principiu di guarnizioni idrauliche

U sigillu d'oliu idraulicu hè generalmente fattu di materiale di saldatura in gomma. L'anellu di guarnizione hà una struttura simplice, boni prestazioni di sigillatura è bassu attritu. Pò esse adupratu per u muvimentu alternativu lineare è rotariu, ma hè più adupratu per fissà guarnizioni, cume guarnizioni trà pipeline, teste di cilindru è rivestimenti di cilindru. O adattatu per dispositivi di bassa qualità è non critichi.

In u funziunamentu cutidianu, a fatica di l'attrezzatura idraulica esiste sempre, dunque sò necessarie ispezioni di manutenzione regulare è manutenzione durante l'operazione. U canna di u cilindru di u sigillu di u cilindru hà spessu bisognu di manutenzione prufessiunale, revisione è manutenzione per migliurà a vita di serviziu di u sigillu di u cilindru è e prestazioni di u sigillu.

Allora, chì hè u mantenimentu currettu di u sigillu di gomma di u cilindru d'oliu?

1. U cilindru idraulicu di u sigillu serà rimpiazzatu cù oliu idraulicu regolarmente per pulisce u schermu di u filtru è assicurà u standard di pulizia;

2, l'usu di l'attrezzatura di u cilindru d'oliu deve adattà a temperatura di u sistema, per evità di influenzà a vita di u sigillu;

3. L'aria di u sistema serà rimossa è tutti i sistemi devenu esse priscaldati in u stessu tempu per evità u fiascu di u cilindru d'oliu.

4. I bulloni è i fili di ogni sistema di cunnessione seranu rigularmente revisionati in u seguitu per evità di allentassi è di causà difetti.

5, è fate attenzione à i cumpunenti di l'oliu per mantene a lubrificazione, evitate di causà attriti secchi;

6, prutegge a superficie esterna di u pistone, impedisce u colpu è graffi u dannu à u sigillu, pulisce u cilindru di oliu di u segnu dinamicu di e parti di l'anellu di polvere è u sedimentu nudu nantu à u pistone.


Tempu di posta: Jan-19-2021