Tipi di anelli di tenuta in gomma

Anellu in forma di U, Spessu adupratu in a fabricazione di sistemi idraulici in u sigillu alternativu. Ampiamente adupratu in u sigillu di u cilindru idraulicu di e macchine da custruzzioni.

O-ringhè adupratu principalmente per a sigillatura statica è a sigillatura reciproca. Quandu hè adupratu per u sigillu di u Muvimentu Rotariu, hè limitatu à u dispositivu di sigillu rotariu à bassa velocità. Anellu di segnu rettangulare, generalmente stallatu in u circulu esternu o in a sezione trasversale di u cerchju internu per u rolu di sigillatura di u solcu rettangulare.

Anellu di sigillatura di tip Yhè ampiamente adupratu in u dispositivu di sigillatura di u muvimentu alternativu. Inoltre, ci hè una tensione di primavera (almacenamentu di energia di primavera) anellu di tenuta, materiale di saldatura PTFE hè aghjuntu à una primavera, ci sò molla di tippu o, molla di tip v, molla di tip u. Anellu di sigillatura di tipu Yx per fori, brevemente descrittu, pruduttu adupratu per Sigillà u Pistone in cilindru idraulicu alternativu.

AMBITU DI APPLICAZIONE: TPU: Cilindru Idraulicu Generale, Cilindru Idraulicu di Attrezzatura Generale. CPU: Cilindru Idraulicu per Macchine di Custruzzione è cilindru idraulicu per alta temperatura è alta pressione.

● MATERIALE: Poliuretano TPU, CPU,

● durezza di gomma: HS852A

● Temperatura di travagliu: TPU: -40 ~ + 80 ° C

● CPU: -40 ~ + 120 ° C pressione di travagliu: ≤32MPA

● mezu di travagliu: Oliu Idraulicu, emulsione

Anellu di mantenimentu di tipu YX, dumanda: stu standard hè adattatu per l'anellu di sigillatura di tippu YX quandu a pressione di travagliu di u cilindru d'oliu supera i 16 MPA, o prutegge l'anellu di sigillatura quandu u cilindru d'oliu hè sottu forza eccentrica.

Temperatura di travagliu: -40 ~ + 100 ° C

mediu di travagliu: Oliu Idraulicu, emulsione,

durezza: HS 925A

MATERIALE: politetrafluoroetilene,

 Anellu di sigillamentu di l'albero YX, adupratu per u Sigillu di Pistone di Cilindru Idraulicu alternativu,

APPLICAZIONE: TPU: Cilindru Idraulicu Generale, Cilindru Idraulicu di Attrezzatura Generale. CPU: Cilindru Idraulicu per Macchine di Custruzzione è cilindru idraulicu per alta temperatura è alta pressione.

MATERIALE: Poliuretano TPU, CPU,

durezza: HS852A

temperatura di travagliu: TPU: -40 ~ + 80 ° C CPU: -40 ~ + 120 ° C

pressione di travagliu: ≤32MPA

mezzu di travagliu: Oliu Idraulicu, emulsione


Tempu di posta: Jan-19-2021