Soluzione à a Fuga d'Oliu di u Seal Oil Oil?

A trasmissione meccanica hè a più cumuna in ingegneria meccanica. Hè ampiamente adupratu per trasmette a forza è a trasmissione di attritu principalmente da a forza di attritu di e parti di a macchina, cumprese a trasmissione à cinghia, a trasmissione à corda è a trasmissione di a rotula di attritu. Classificazione di basa di u produttu: riduttore, frenu, embrague, accoppiamento, cambiatore di velocità continuu, vite di piombu è guida di scorrimentu ecc.

È a trasmissione di ingranaggi hè unu di i principali modi di trasmissione di trasmissione meccanica. U so statu di funziunamentu influenzerà direttamente u statu di travagliu di u sistema meccanicu. U mantenimentu di l'attrezzi hè di riduce l'usura di a trasmissione è ancu di migliorà l'aspettativa di vita.

A perdita di oliu da u sigillu di l'oliu di a scatula di ingranaggi hè cumuna è difficiule da curà. U modu tradiziunale hè di rimpiazzà u sigillu di l'oliu, chì costa millaie di dollari ogni volta è richiede da trè à quattru ghjorni per compie. Per u meccanismu di trasmissione di potenza di u riduttore di velocità, chì hè un cluster di apparecchiature impurtante in l'imprese di cimentu, a manutenzione è a gestione quotidiana sò più impurtanti. I prublemi cumuni sò l'usura di sedi di cuscinetti, danni à l'ingranaggi, perdite d'oliu di guarnizioni dinamiche è statiche, è danni di guarnizioni d'oliu scheletru.

U novanta per centu di e perdite d'oliu hè causatu da a corrosione è l'anzianu di i sigilli olii, in particulare i sigilli d'oliu di gomma perderanu plastificante per via di cambiamenti di temperatura à longu andà causati da cambiamenti alternati di temperatura. U risultatu finale hè chì u sigillu di l'oliu si riduce è si indurisce, risultendu in una perdita di elasticità è ancu una rottura più grave. Tuttavia, a rottura generalmente ùn si verifica. Quandu si verifica una fuga d'oliu, a truveremu durante a manutenzione è ùn la tratteremu micca finchè ùn si faci una rottura.

L'ispezione regulare, l'installazione curretta è l'aggiunta di lubrificanti ponu aumentà efficacemente a vita di serviziu di u sigillo oliu, ma in fondu parlendu, un bon sigillo oliu deve esse sceltu, altrimenti i sintomi ùn saranu trattati à a radice di u prublema è u sigillu oliu serà rimpiazzatu. A sostituzione frequente di i sigilli olii richiede tempu è sforzu.


Tempu di posta: Jan-19-2021