chì hè a Differenza di u sigillu di u cuscinettu è di a copertura di polvere metallica?

Differenza di guarnizione di tenuta è cappellu di metallo

A funzione hè diversa

- L'anellu di tenuta tenendu hè à a so prestazione di sigillatura è a vita di serviziu hà u significatu vitale.

- A copertura di a polvere di u cuscinettu hè di prevene u cuscinettu in polvere è altri detriti chì influenzanu cusì u travagliu.

U materiale hè diversu,

anellu di tenuta di cuscinetti hè fattu di gomma. U materiale di u coperchio antipolvere di cuscinettu hè una piastra metallica sottile.

U tappu di polvere hè un alloghju annulare, generalmente stampatu da una strata fina di metallu, chì hè attaccatu à un anellu o Rondella di u cuscinettu è si estende versu l'altru anellu o Rondella, oscurendu u spaziu internu di u cuscinettu senza cuntattà l'altru anellu o Rondella.

Unu hè prova di polvere, l'altru hè hermeticu. A Prevenzione di Polvere hè di prevene a polvere in l'internu di u mutore; sigillatu micca solu a polvere esterna ùn pò entrà è u grassu internu ùn hè micca faciule à scurrà. U grassu chì ùn hè micca pulitu à l'esternu ùn hè micca faciule da scurrà.

In pratica a differenza trà i dui ùn hè micca troppu grande. I cuscinetti sò generalmente à l'internu è fora di u cappucciu d'oliu, hà ghjucatu stu rolu, solu in cundizioni specifiche solu necessariu. Z per a prova di polvere è S per a guarnizione (FS per a guarnizione di l'anellu di feltru è LS per a guarnizione di gomma).


Tempu di posta: Jan-19-2021