Perchè a guarnizione di u coperchio di a valvula serà una fuga d'oliu?

Parechje volte una fuga di u mutore hè inevitabile, Soprattuttu se aduprate un cattivu oliu, Ci sò parechje impurità in l'oliu, Non solu aumenta l'usura di u mutore,

Pò ancu pruvucà a fuga di l'oliu di u mutore.

Discurremu di Alcune fughe in u coperchio di a camera di e valvole.

Chì face chì a camera di a valvola perda? Cumu trattà cun ella?

Cosa hè a guarnizione di a copertura di a valvula di u mutore?

Guarnizione di a copertura di a valvula di u mutore - chjamata semplicemente copertina di a camera di a valvula. Hè u membru di sigillatura di a parte superiore di u mutore. Hè sigillatu cù l'oliu di u mutore chì currisponde à a padella d'oliu in modu chì l'oliu ùn perda micca quandu u mutore hè in funzione. A testa di u cilindru chì currisponde à u corpu di u cilindru, a valvula currispundente hè installata nantu à a testa di u cilindru, è u corpu di u cilindru hè furmatu in una camera di cumpressione sigillata, in certe cundizioni, chì permettenu à u mischju combustibile di brusgià in u so internu.

Perchè a guarnizione di u coperchio di a valvula serà una perdita d'oliu?

1608603171110147

1- U invechjamentu di a tappa di a valvula guasgi à a fuga d'oliu.   

Prima, a guarnizione di a camera di a valvula hè stata aduprata per un bellu pezzu, pruvucendu l'invecchiamento è perdendu a capacità di sigillà a fuga d'oliu. A guarnizione di tenuta per u materiale in gomma, per via di a vita di serviziu di u veiculu hè troppu longa, u materiale in gomma invechjarà, diventerà duru, resultendu in fuga d'oliu.

Siccomu a camera di a valvula hè situata nantu à a parte superiore di u mutore, l'oliu scorrerà per a testa di u cilindru dopu chì u pad di a camera di a valvula perda, perchè u corpu di u mutore funziona

À temperature più alte, l'oliu aggrappatu à a superficie di u corpu si evaporerà lentamente, producendu un fumu acutu.

In questu casu, basta à apre u coperchio di a camera di a valvola è rimpiazzà a guarnizione. U costu di rimpiazzamentu di a copertura di a valvula ùn hè micca altu

1608603372747336

2.-A valvula di ventilazione di u carter forzatu hè bluccata   

A valvula PCV di u sistema di ventilazione di u cartulare hè bluccata, ciò chì provoca una pressione eccessiva in a macchina è infine provoca perdite d'oliu sottu pressione.Se sta faglia ùn hè micca rilevata, causerà più prublemi dopu, cume a fugida di u sigillu d'oliu di u vilebrequin è cusì. hè assai sèmplice per determinà se a valvula PCV funziona normalmente: in condizioni di inattività, u statu di travagliu di a valvula PCV pò esse determinatu immediatamente testendu u vuòtu di l'entrata di u carter cù u vostru dittu.

Metudu di ispezzione per a valvula PCV di u sistema di ventilazione forzata di u carter:

Fate u mutore à rallentà, cacciate a valvula PCV da u manguu di u coperchio di u cilindru, è verificate se a valvula PCV hè bluccata. Se mettite a manu nantu à a giuntura di a valvula PCV, i vostri ditti senteranu un forte vacuum.

Un altru metudu di ispezzione hè di caccià u tubu d'entrata di u carteru da u filtru d'aria dopu l'installazione di a valvula PCV, è copre delicatamente u carteru cù un pezzu di carta velina. Quandu a pressione in u carter diminuisce (circa IMIn), deve esse evidente chì a carta velina hè tirata versu l'apertura di a pipa.In più, dopu avè fermatu u mutore, caccià a valvula PCV è verificà a manu. Se ci hè un sonu "clic", a valvula PCV hè flessibile è dispunibule.

1608603464654042

3- U fiascu di altre parti di u mutore porta à una fuga d'oliu.

U invechjamentu di l'anellu di pistone di u mutore porta à una sigillatura sciolta. Quandu u mutore funziona à grande velocità, si verifica u fenomenu di u cilindru bobbing, chì porta à una pressione eccessiva di gasu di scappamentu, è in casi gravi, porta direttamente à u dannu di u coperchio di a valvola di u guarnitore di tenuta è a perdita di oliu.

Inoltre, à causa di a scarsa qualità di l'oliu, di l'accumulazione seria di carbonu di l'aderenza di u pistone, l'installazione di a guarnizione di a valvola di gomma ùn hè micca standard, risultendu in una forza irregulare, ecc., Tutti questi prublemi cunduceranu à u dannu di a copertura di a valvola è a perdita di oliu.

Dannu di fuga di guarnizione di coperchio di gomma

Prestà attenzione à a causa di a copertura di a valvola fughe di oliu gasketto .Danneghjà u mutore.

Ci hè un periculu per a sicurità potenziale cum'è u focu causatu da una fuga d'oliu in a guarnizione di valvecover.

A causa di perdite d'oliu in u coperchio di a camera di a valvula, l'oliu chì perde scurrerà per u corpu di u mutore. A causa di l'alta temperatura di u corpu di u mutore quandu u mutore funziona, l'oliu appiccicatu à a superficie di u corpu di u mutore si evaporerà lentamente è produrrà un odore duru. In i casi severi, l'oliu entrerà in vittura cù u sistema di climatizazione, affettendu l'ambiente di a vittura.

Dopu, quandu a coperchio di a camera di a valvola perde l'aderenza di l'oliu nantu à u collettore di scaricu di u mutore, u dannu hè allora micca cusì semplice, un gustu acutu, un veiculu à grande velocità in estate calda, perchè a temperatura di u collettore di scaricu hè assai alta, causa l'aderenza nantu à a combustione di l'oliu di u collettore di scaricu, l'accensione di altri cumpunenti infiammabili, puderia eventualmente cunduce à u focu di u compartimentu di u mutore

1608605513514639


Tempu di posta: Jan-19-2021